رییس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است حاجی‌بگلو: اتفاقات جز با همفکری شکل نمی‌گیرد اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم
سرخط خبرها

۱۲۵ دستگاه ون تحویلی به شهرداری مشهد در خدمت زائران دهه آخر صفر خواهد بود

  • کد خبر: ۱۸۳۵۴۵
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
  • ۱
۱۲۵ دستگاه ون تحویلی به شهرداری مشهد در خدمت زائران دهه آخر صفر خواهد بود
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: ۱۲۵ ون که روز گذشته در مراسمی تحویل سازمان اتوبوسرانی مشهد شده است در اختیار زائران دهه آخر صفر قرار خواهد گرفت. 

به گزارش شهرآرانیوز، پوریا محمدیان یزدی صبح امروز، ۲۰ شهریور در جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد مقدس گفت: سعی خواهیم کرد از ظرفیت‌های حوزه حمل و نقل که امسال در اختیار شهرداری مشهد قرار گرفته به بهترین شکل در دهه پایانی صفر به ویژه در سه روز پایانی این ماه استفاده کنیم. 

وی تاکید کرد: ۱۲۵ ون تحویلی که دیروز با حضور وزیر کشور طی مراسمی به سازمان اتوبوسرانی تحویل شد به صورت خاص در ناوگان حمل و نقل زائران به حرم مطهر رضوی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به تمهیدات ویژه معاونت حمل و نقل و ترافیک برای رفع موانع ترافیکی و تردد ایمن زائران بیان کرد: عمده موارد مورد نظر در این حوزه مربوط به تردد زائران پیاده در مبادی ورودی شهر مشهد است تا وسیله حمل و نقل عمومی در اختیار زائران مانده و خسته در مسیر برای آمدن به شهر قرار گیرد.

 معاون عمران و حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: مسیر بی آرتی خط یک از پایانه امام رضا (ع) تا انتهای پایانه طبرسی باز خواهد بود که این تجربه را در مراسم جاماندگان اربعین داشتیم و مورد استقبال زائران قرارگرفت.

 محمدیان عنوان کرد: مسیر‌های عبور و مرور زائران به حرم مطهر از خیابان‌های اندرزگو و امام رضا (ع) برای تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها باز می‌ماند و تمامی خطوط منتهی به حرم مطهر رضوی نیز به صورت رایگان سرویس دهی خواهند داشت.

وی گفت: برای برگشت زائران پیاده در روز شهادت امام رضا (ع) به شهرهایشان از میادین اصلی داخل شهر سرویس رایگان برای انتقال آن‌ها به پایانه امام رضا (ع) در نظر گرفته شده است. 

محمدیان افزود: ۵۰ اتوبوس مسافربری ناوگان درون شهری نیز پیش بینی شده است تا در صورت کمبود ناوگان برون شهری در اختیار سازمان راهداری و حمل و نقل قرار گیرد و حمل و نقل مسافران به مقاصد نزدیک مانند فریمان و نیشابور و سبزوار را به عهده گیرد. 

وی یکی از خدمات ویژه به زائران برای رفت و آمد به زیارت حرم مطهر رضوی را اختصاص ویلچر و زائربر‌های آستان قدس رضوی عنوان کرد و افزود: طبق توافقی که آستان قدس رضوی با سازمان هلال احمر دارد، ۸۰۰ ویلچر نیز برای حمل و نقل زائران معلول، کهنسال یا افراد ناتوان در نظر گرفته شده است که از خیابان‌های اصلی به سمت حرم منتقل شوند. این اتفاق با کمک ۳هزار جوان داوطلب رقم خواهد خورد. 

محمدیان افزود: به دلیل حجم بالای حضور زائران پیاده در مسیر حرم مطهر رضوی، تردد خودرو‌های شخصی از میادین اصلی منتهی به حرم ممنوع خواهد بود و از این رو مقرر شد در صورت هماهنگی‌های لازم، خودرو‌های زائربر آستان قدس نیز در این مسیر‌ها به کمک زائران پیاده بیاید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
0
0
خیانت و سوئ استفاده همه جا رخنه کرده این چه ون هایی است که وارد می کنند ون باید سقف بلند و به روز باشد ۰
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->